Sådär pinsamt tidigt.

Tänk vad en låååång natts sömn kan göra. Jag har fått tillbaka lite energi. Det kan ju bero på att jag gick och la mig pinsamt tidigt. Sådär tidigt att jag nästan skäms över det. För igår när jag kom hem vid 19.30 gick jag och köpte thaimat som jag åt framför tvn till en film. Jag höll mig vaken ca 50 minuter av filmen innan ögonen inte orkade mer. Klockan var då..... 20.50. Haha! Lite pensionärsvarning där.

Så vid 20.50 kröp jag ner och slocknade innan huvudet låg på kudden. Sen sov jag som en stock fram till 03.45-snåret då jag vaknade till av en helt enormt hög åskknall. Då måste jag ha gått upp och dragit ur tv-sladden för den satt inte i när jag klev upp. Sen somnade jag om och vaknade av klockan 06.45. Helt sjukt! Hade inte klockan ringt hade jag säkert sovit längre.

Nu är jag på väg till jobbet och ett samtal på bussen var behövligt. Så nu ska jag lyssna på det som blev sagt. Punkt slut! Men nu... Jobba!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0