Då är det laddning som gäller!

Gårdagen var kaos. Helt klart en av de VÄRSTA jobbdagarna i hela mitt liv. Stress, alldeles för lite mat och vatten, fötterna superarga för att jag stod upp HELA dagen! När jag satte mig på spårvagnen för att ta mig in till stan var det första gången jag satt ner på över 8,5 h. Sinnessjukt!

Så när jag kom hem och hade gjort alla ärenden runt 19.30 så var det underbart att laga till lite tacos, hälla upp ett stort glas Loka (hade önskat att det var vin, men inte!) och sätta mig i soffan för att få första målet mat i mig för dagen. Underbart! Sen blev det TV, godis och vila! Det var jag värd. :)

Jag sov nog några timmar för mycket inatt egentligen, men kroppen behövde det helt enkelt. För jag tror att om man går och lägger sig innan 23 och vaknar 9.20 dagen efter... Ja, då sover man så länge för att kroppen behöver det!

Nu är det uppladdning som gäller. Vatten, mat och peppning. Ska snart inleda med en rejäl frukost! Behöver städa också så det får jag väl se som lite uppvärmning. :)

Återkommer senare under dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0