En färgad skönhet är hemklickad till mig!

Jag har länge velat ha en färgad plastklocka! Jag har suktat efter en färgglad Triwa i skyltfönster som jag har gått förbi. Men jag har liksom aldrig kommit till skott. Delvis för att jag kan tycka att 995 kr eller mer är lite för mycket för just en färgad plastklocka. Tänk om jag tröttnar! Jag menar... En rosa, lila eller grön klocka kanske jag inte vill ha i flera år framöver och då blir jag lite småsnål. Jag är ju faktiskt smålänning!

Men så tipsade min mamma mig om Grand sand som har liknande klockor, men de kostar bara halva summan. Perfekt tycker jag! Då kan jag tröttna utan att det känns som ett lika onödigt köp.

 

Så jag har kikat på nätet. Klurat på vilken färg jag ska ha. Jag ställde tidigt in siktet på en cerise. Det är trots allt en av mina favoritfärger! Men så hittade jag en som jag gillade ännu mer. En skönhet i min andra favoritfärg - LILA! Den är lite mörklila och det gör att jag tror att den passar till mer än vad den chockrosa gör.

När jag väl hade bestämt mig för ett par veckor sen så var den såklart slut!! Typiskt och som vanligt min otur... Men nu har den kommit in på lager igen och för en stund sedan klickade jag hem den! En fin, mörklila, stor plastklocka. Om 3 - 7 dagar får jag hem den och då ska den omedelbums pryda min smala handled. Åh vad jag längtar!!


Klocka: The Deep Purple Plus

Visst är den fin?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0