Fastnade framför itunes...

Filar på min låtlista i ipoden inför nästa helgs lopp. Hur ska jag tänka? Vilka låtar vill jag ha? Vad är lagom peppande? Vilka låtar har lagom tempo? Vilken låt ska jag ha som spurtlåt? Hur lång låtlista ska jag ha? Vilken blandning av låtar ska jag ha? *gaaaahhh*

Just nu funderar jag mest på om jag ska vara kaxig och lägga in musik som räcker i 55-57 minuter och helt enkelt satsa på att vara i mål då...? Eller ska jag ta det säkra före det osäkra och lägga in en låtlista med 70 minuter musik? Samtidigt är ju målet att komma under timmen... *hmmmm*

Den preliminära låtlistan är 56 minuter och 30 sekunder. En salig blandning låtar utan egentlig röd tråd. Det är låtar jag gillar och blir glad av! Lite snabbare tempo i starten, sen några låtar med något lugnare tempo för att sen öka igen och sätta fart på benen. Är det rätt upplägg?

För mig är musiken viktig när jag springer! Har jag inte bra musik i lurarna springer jag inte lika bra och det är därför jag klurar...

Har du kanske några tips?


5  minuter senare...

Skit! Råkade radera hela listan... Vilka låtar hade jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0