Friday it is

Japp. Fredag idag, men jag jobbar imorgon så det känns inte riktigt som fredag. Jag ska ändå försöka få till fredagsstämning och jag hoppas på underbara Mañana med en ännu mer underbar Anna! Lite tapas, kanske ett glas vin och lite tjejsnack. Precis vad jag vill ha! :)

Imorgon är det full fart som gäller! Jobb, handla, fixa, dona och förbereda. På kvällen blir det nämligen lite överraskning för Maria som fyllde år igår. Vad det bli säger jag såklart inte, men det är en del som ska ordnas. :) Jag hoppas att hon blir glad!

Min kropp är fortfarande öm. Helt sjukt! Jag och Madde var och gymade i MÅNDAGS och min överkropp fick en riktig genomkörare. Och oj så ont jag har haft och fortfarande har! Idag kan jag i alla fall röra mig hyfsat, men dagarna innan har varit rena tortyren med smärta i axlar, bröst, biceps, triceps, mage och armhålor. Japp... Armhålorna. Sjukt! Men nu är det på väg bort så jag kanske ska köra ett nytt pass på söndag? Lutar nog åt det.

Nej... NU är det dags att bege sig till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0