Götapetter!

15.40
Dagens fråga:
Hur har jag lyckats få en SKRUV i skon?


13.10

Förmiddagen har stundtals varit KAOS! Butiken full med kunder... En del irriterade för att de behöver vänta. Andra går efter 15 minuters väntan. Några har förståelse för att det tar lite extra tid. Lilla jag jobbar så snabbt jag kan! Jag lovar!

Just idag önskar jag att jag kunde klona mig! Då hade jag skapat tre delar som står här, en del som ligger hemma framför tvn i mjukiskläder, en som tränar lite, en som sitter på stan och äter en god långlunch, en del som städar och lagar middag och en del som sover så att de andra delarna får energi. Men att dela mig själv i åtta delar går tyvärr inte... Så du får stå ut med den enda Rebeccan som finns. Hon är just nu lite trött, men imorgon är hon fit for fight igen!!


Kommentarer
Postat av: mamma

Jag har försökt klona mej många gånger. tro mej ! DET GÅR INTE.

2010-08-20 @ 13:18:13
Postat av: Carina

Vart jobbar du? Nyfiken :-)

2010-08-25 @ 21:32:39
URL: http://tindrasmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0