Heden... Göteborg... Here I come!

Löpartightsen och den gula tröjan är på. Gul... Det är nästan en underdrift! Den är så sjukt gul att den nästan är självlysande! Jag har nog aldrig sett något plagg som är så gult! Jo, en reflexväst. :) Fördelen är att jag ser lite brunare ut i tröjan än vad jag egentligen är... Inte för att det spelar någon roll när jag ska springa i mörkret.

Jag ska bege mig ner mot Heden om en stund och jag är peppad! Inte lika peppad som innan i veckan, men det kommer nog när jag är på plats! Sen vet jag att fina Anna kommer att stå på vägen och heja på mig! Energi it is.

Jag har bestämt mig för att satsa på en riktigt bra tid! En högre växel ska läggas i och jag ska försöka löpa på i ett bra tempo. Kanske ger det ett personbästa på milen... Kanske ger det en tid i mitt normala miltempo.... Vem vet? Jag ska i alla fall göra mitt yttersta för att putsa min tid och göra ett riktigt bra lopp!

Om du ser mig längs banan måste du heja på mig så att jag får lite energi att lägga i en högre växel! Speciellt om du står mot slutet av banan. Då lär jag behöva det!

Wish me luck!



Tröjan är verkligen otroligt guuul!



Min startgrupp har lila armband. Lila är en av min favvofärger.
Kanske betyder det tur?



Förresten... Du som springer eller fått tag i en programtidning från Midnattsloppet. Kolla om du känner igen någon?! ;)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Lycka till : )

2010-08-21 @ 20:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0