I'm ladding!

Så var det tisdag! En solig sådan. Synd att jag måste stå inne hela dagen då bara, men så är det.

Jag är förvånad över att jag inte har så mycket träningsvärk i överkroppen idag. När jag körde gymträning förra veckan resulterade det i nästan en veckas hemsk och smärtsam träningsvärk. Igår körde jag typ samma pass, men att jämföra hur kroppen känns idag jämfört med förra tisdagen går knappt. För jag känner inte så mycket av träningen igår. :( Märkligt.

Just nu laddar jag för spinning ikväll. Det blir "bara" ett baspass, men jag lägger på lite extra motstånd, står lite mer och så hux flux blir det jobbigare! Det känns skönt att ha kommit igång med träningen igen efter sommaren! Nu har jag varit ovanligt aktiv och duktig med träningen i sommar gentemot andra år, men det är ändå bra att få tillbaka rutinen med fasta pass på fasta och bestämda dagar. Me like!

Så nu tar jag ett glas vatten och inväntar lunchen (som idag består av en kryddig gryta med kyckling, grönsaker, tomat och kokosmjölk. Till det fullkornscouscous och vitkålssallad!). Laddningen påbörjas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0