Jag har en dimmig mössa på mig

Sicket höstrusk det blev helt plötsligt! Grått, mörkt och regnigt. Om jag får sitta hemma under en filt och kura med en kopp te och lite mörk choklad går det väl an, men inte annars! Solen kom fram!

Just nu känns det som att jag går med en dimmig mössa på mig. Den ser ut som en såndär rysk pälsmössa, men är gjord av grå dimma i stället. Jag känner mig trött och inspirationslös. Energilös helt enkelt! Det är mycket tankar i min hjärna och känslor i mitt bröst just nu. Men det släpper säkert förr eller senare.

På lunchen idag (som jag misstänker blir sen) ska jag ut och fixa en överraskning! Jag älskar att fixa överraskningar! Önskar att jag fick göra det lite oftare bara. :)

Nu ska jag försöka ta av mig min fula mössa och bli pigg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0