Motsatsdag

Gårdagen var en dag som kändes sådär bra i kropp och själ. Med sol och blå himmel (på dagen i alla fall), Liseberg med Maria och hennes bror, stoooor kycklingkebab med cola till (längesen jag åt det kan jag säga!), en underbar konsert med The Ark och sen en mjukglass med saltlakritsflakes. Underbar sensommardag trots några regndroppar till glassen!

Torsdagen är än så länge rena motsatsdag. Jag har sovit dåligt inatt och hade en konstig känsla i kroppen när jag vaknade. En såndär känsla om att den här dagen inte blir lika bra. Än så länge har känslan haft rätt.

Mjölken var slut så morgongröten fick jag hoppa över. Någon klantig människa hade ställt in mjölkpakten med bara en ynka liten skvätt kvar på bottnen. Klantiga jag!

Sen såg jag att det regnade ute och att det är värsta höstrusket. Det tycker jag inte alls är bra eller roligt!

På jobbet är typ alla sjuka eller på semester så jag står ensam i butiken och sen är det långdag med kurs på HK direkt efter jobbet. Lååååång dag!

Lunchen vill jag inte ens tänka på. Inte heller hur min energinivå kommer att vara om någon timme.

Känner att dagen inte är vad jag vill att den ska vara... Men så är det ibland så det är bara att ta ett djupt andetag och tänka att morgondagen säkert känns bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0