Nya turkosa gardiner

För några veckor sen sa mamma att hon hade sett gardinlängder på Indiska som skulle passa i mitt sovrum. Så igår när jag var inne i stan för att köpa lite nya växter smet jag in på Indiska. Först kunde jag inte riktigt bestämma mig för om jag gillade dem eller inte så jag köpte dem inte. Men något inom mig var ändå lite sugen så jag gick in i en annan Indiska och kände lite på dem. Och när jag såg att det var 20 % rabatt så slog jag till. Kunde ju vara värt att ta hem och prova i alla fall.

Sagt och gjort! Ett par mörkturkosa gardinlängder fick följa med hem och de passade mycket bra till mina kuddar. Efter lite knytande fick jag upp den ena och insåg att de faktiskt var snygga! Därför sydde jag upp dem och nu hänger de i sovrummet. Det blev lite mer färg och lite mer värme i rummet så det var välinvesterade 237,50 kr!



Nya gardiner...




...som är turkosa...




...och därmed matchar både kuddarna...




...och mina ljuslyktor!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj vilket lyft !! Så snyggt det blev.

2010-08-30 @ 12:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0