Och så var det måndag igen!

Jag förstår inte riktigt hur snabbt tiden egentligen kan ticka på! Återigen hinner jag inte riktigt med... Menmen. Solen skiner så då går det bra. :)

Mina ben gör fortfarande ont på det där konstiga stället. Inte alls särskilt skönt! Känns som att jag liksom har ett blåmärke inuti benet som ömmar så fort jag nuddar stället. Men det ska väl gå över om några dagar hoppas jag.

I och med att benen gör ont så avstår jag spinningen idag. I stället blir det lite gym med Madde. Det var verkligen evigheter sedan jag körde i gymmet. Eller ja... Ett år sen kanske. Då var jag stark efter massa skivstångspass och hade byggt upp lite muskler på kroppen i alla fall. Nu är jag samma muskellösa lilla Rebecca igen så imorgon lär väl det onda i benen var en piss i Nissan... Då lär det väl vara resten av kroppen som ömmar. :) Men det får det vara värt! Jag ska bannemej bli stark igen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0