Så var det måndag igen.

Första måndagen i augusti för att vara lite mer exakt. Sista måndagen på semestern och om en vecka är jag tillbaka på jobbet. Men det vill jag inte tänka på nu! Jag har ju fortfarande en hel veckas ledighet kvar!

På schemat idag står lunch med Anna om cirkalisa 45 minuter (och nu frågar jag mig varför jag sitter här och skriver när jag borde göra mig klar...). Det var läääängesen vi sågs så det ska bli mysigt! Jag tänkte också försöka hinna med att sätta mig i bersån med en glass och en bra bok. Dagen avslutar jag med ett spinningpass. Lite lagom med aktiviteter sådär. :)

Nej... Nu MÅSTE jag göra mig klar. Annars får Anna vänta på mig och det vill jag ju inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0