Tristess? Yes!

Oj så uttråkad jag är! Minuterna kryyyyyper fram. Segt att inte ha någon att prata med. Tur att det finns internet i såna lägen. :)

Hann få i mig lite lunch precis ute på verkstaden. Det var gott.

Så... Hur gör jag då för att slå ihjäl på tristessen? Jo jag har gjort alla måsten väldigt, väldigt, väldigt långsamt för att tiden ska gå. Jag har kollat lite hotell för en eventuell weekend med mamma i höst och så följer jag en budgivning på nätet. Det är en lägenhet i trappuppgången bredvid min. Inte riktigt likadan, men det är inte så mycket som skiljer. Det ser bra ut! I alla fall för säljaren och även för min del. :) Me like!

Nej... Nu får tiden faktiskt knata på i lite snabbare tempo! Vill hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0