Ännu en trevliga kväll med fina vänner!

Oj så mätt jag är! Den här veckan har inte varit en hälsosam vecka känner jag... Visst det är semester, men under de andra två veckorna har jag ändå varit duktig och löptränat. Den här veckan har det helt enkelt varit för fint väder. Kanske en dålig ursäkt, men jag har verkligen inte känt för träning!

Gårdagkvällen tillbringade jag på Tranquilos uteservering med Maria och Therese. Jag älskar verkligen Tranquilo! Deras drinkar är helt fantastiska (liksom maten) och hela stället har en skön stämning liksom. Sen var ju tanken salsa... Men alla där var otroligt duktiga att vi satt och kollade på. Jag menar... Vi snackar folk som kommer dit med dansskor à la Dirty dancing... Jag gjorde nog rätt i att titta på!

Ikväll möttes vi upp igen och tog lite mat på El Corazon tillsammans med ett glas vin. Sen Condecco med cafe latte och lyxmuffins. Behöver jag tala om hur mätt jag är?! Herrejisses!

Så imorgon är det träning som gäller! Först ett lunchpass med spinning och sen army training med Madde. Inga undanflykter för då ska kroppen få dig en rejäl omgång! Sådetså. :)

Nu Sex and the city innan jag ska lägga huvudet på kudden! Avslutar med att konstatera att jag älskar sommaren, Göteborg, fina vänner och att ha semester!



Kvällsfika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0