Tänk om jag fick var en björn.

Jamen bara för en liten stund. Det vore så skönt att gå i ide precis som björnen. Jag kanske inte hade velat gå i ide alla vintermånaderna, men i några veckor! Få ligga i en varm, god säng och samla energi. Lovely


Jamen bara för en liten stund i alla fall. Det vore så skönt att få gå i ide som en björn. Sova sig igenom den kalla vinterperioden. Visst... Ja, kanske inte hade velat gå i ide alla vintermånaderna som björnen gör, men i några veckor! Tänk att få ligga i en varm, härlig säng och samla energi! Då skulle jag läsa massa böcker, kolla på mängder av filmer, plöja TV-serier som aldrig förr... För mitt ide skulle såklart inte innebära att jag skulle sova bort tiden. Nej... Sova så mycket jag orkar och sen njuta av att inte behöva göra något (ja, jag skulle såklart tröttna!). Samtidigt som jag ligger där under det varma täcket skulle snön yra utanför fönstret och termometern visa massa minusgrader. Det vore underbart!


Kommentarer
Postat av: mamma

Tror du skulle bli ganska trött på att ligga inne så länge ;)

2010-11-10 @ 09:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0