Det kommer rök ur min mun

Så kallt det är idag! Visst att det var kallt när jag promenerade ner till Friskis vid 6.15 i morse, men då var det ju tidig och mörk morgon. Men kylan håller i sig och när jag andas ut så kommer det rök ur munnen. Ja, inte nu då för nu står jag inne men när jag stod och väntade på bussen kom det rök. Rök ur munnen är ett säkert tecken på höst!

Jag ska från och med idag lova mig själv att inte yttra orden: Nämen jag känner inte alls av träningspasset igår! Ingen träningsvärk alls faktiskt. Jag borde lära mig. Jag borde inse. Om jag kör 90 minuter boxning, 60 minuter skivstång eller 45 minuter i gymmet... Ja, då kommer det att kännas! Kanske inte kl 06.15 på morgonen, men sisådär runt 9-tiden kommer den där nedrans träningsvärken smygandes. Lurar sig på. För i morse kände jag ingenting. Absolut ingenting. Jag och Madde konstaterade på vägen ner till Friskis att ingen av oss kände något. Det skulle jag inte ha sagt för nu känner jag träningsvärken komma i axlar, triceps, biceps, skuldror, rygg... *suckar* Och mamma! Energin finns där på morgonen, men jag kommer att känna efter några timmar att klockan ringde tidigt i morse. Och till råga på allt sov jag skitdåligt inatt! *gäsp*

Nu börjar snart nedräkningen till Stockholmsresan. Åh vad det ska bli roligt! Två veckor på fredag! *wiiihoooo*

Dags att jobba. 8 timmar tills kroppen får sätta sig i soffan och vila. Det blir 8 smärtsamma timmar är jag rädd...


Kommentarer
Postat av: Amanda

Får jag ge ett tips? Blogga med mer bilder! Det blir mycket roligare att läsa inläggen då! Eller det tycker jag i alla fall för kommer man in och bara ser en massa text så orkar jag inte läsa. Haha. Lat?! Neeejdå! :)

2010-10-12 @ 12:33:52
URL: http://amandalinne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0