Det luktar inte hallon...

Jag har precis hoppat i myskläderna och placerat mig i soffan under en filt. Musklerna är trötta efter boxningen. Jag trodde ju att det skulle vara 75 minuter, men oj så förvånad jag blev när jag fick veta att passet var 90 minuter långt. Då var jag redo att kasta in handduken (eller handskarna) och gå hem. Men jag bet ihop och boxade så hårt jag kunde på Madde. Hux flux hade 90 minuter gått och där stod jag svettig, trött och villig att slåss mer. Men det var bara att lägga tillbaka handskarna, som för övrigt luktar allt annat än hallon, och gå hem.

Så nu laddar jag om för morgonspinning kl 07.00 imorgon. Hur ska jag orka? Eller ja... Passet orkar jag, men hur ska jag orka komma upp när klockan ringer 05.45? Jaja, det får bli morgondagens problem.

Nu OC!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0