I'm in the army now. Oh oh I'm in the army. Now.

Nej... Jag har inte anmält mig till någon militärtjänst. Det är jag på tok för klen och tjejig för! :)

Däremot har jag köpt ett nytt nagellack (japp... Ett till) som heter just In the army. Det kommer från Isadora och jag har sett en del bloggare som har skrivit om det. Jag har tyckt att färgen ser så fin ut och när en stor klädkedja körde kampanj på just Isadoras nagellack den här veckan kunde jag inte annat än att slå till! 40 pix för ett lack!

Jag har inte använt Isadoras nagellack innan (jo, ett rött som jag också köpte i veckan. Kommer ett inlägg om det senare), men jag har hört att de ska vara bra. Hållbarheten kan jag inte säga så mycket om eftersom jag målade på lacket igår kväll. Det var i alla fall ett riktigt lättapplicerat nagellack! Det har en så kallad wide brush som är lite kortare, plattare och bredare än vad jag är van vid, men det var superbra! Mycket lättare att måla på det och det blev inte kladdigt och ojämnt. Superbra!

Färgen gillar jag! Jag är fortfarande lite ovan vid det här med gröna, blåa och bruna lack. I min hylla har det nämligen alltid bara funnits lila, rosa, röda, korall och såna lite mer tjejiga färger. Men jag gillar det. Färgen är riktigt armygrön och det finns inte det minsta tillstymmelse till något glittrigt i det. Så efter två lager sitter jag med gröna, fina naglar och jag är nöjd!



Japp... Jag har alltid haft sådär rynkiga händer! Ung kvinna, gamla handflator.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0