Jag intar soffläge

Söndag kväll! Jag pustar ut på soffan efter ett tungt och svettigt skivspinpass på Friskis. 90 minuter tung styrka (boxen igår gjorde sig påmind) och svettig spinning. Helt rätt söndag seneftermiddag! :)

Jag har precis ätit en bit hemmagjord smörgåstårta som mamma och pappa hade med sig på sitt lilla spontanbesök innan idag (frågan är om det var bullarna eller dottern som lockade... ;]). Supergott såhär efter träning. Jag ligger och funderar på om jag ska gå på spinningen imorgon bitti eller ej... Under spinningdelen av passet idag fick jag jätteont i svanken. Typ som att jag är trött i svankmusklerna (heter det så?). Förmodligen blir det ingen spinning utan jag får nöja mig med en morgonpromenad i stället. Trist, men inte värt att riskera att få fortsatt ont i ryggen.

Måndag imorgon igen alltså. Vad tiden springer! Snart bara tre veckor till Stockholm! *wiiiihoooo* Veckan är fylld med trevliga fikor, jobb, träning och lite smått och gott. Jag hoppas på en bra vecka. En POSITIV vecka! Snälla, snälla, snälla låt det bli det!

Nu ska jag försöka hitta en film att förgylla denna söndagkväll med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0