Jag vandrar i mörker

Onsdag. Jag gillar onsdagar! Då är det fika med mina fina vänner! En väldigt trevlig liten vardagsrutin som jag hoppas kommer att fortsätta ett bra tag framöver. I like onsdagsfika. :)

Det känns som att jag vandrar runt i lite av ett mörker just nu. Dels för att det faktiskt är riktigt mörkt ute både på kvällarna och morgonen, dels för att det är mycket just nu! Jag försöker hinna med allt som måste hinnas med men dagarna går alltför snabbt! Arbetet hopar sig och jag försöker beta av det allt eftersom. Hösttröttheten och mörkret har tagit ett stadigt grepp om mig och jag kämpar för att ta mig loss.

Det är tur att jag har massa ljusglimtar att se fram emot de kommande veckorna - långhelg i Stockholm, rolig träning, besök på systerysters salong (har fortfarande inte bestämt mig om hur jag vill ha håret. Eller ja... Jag brukar inte direkt få välja, men just om jag ska ha kort hår eller fortsätta med den här pageliknande kreationen), onsdagsfikor, lite utgång, bak- och matdag med vänner, julbord och lite smått och gott.

Jag gillar ljuspunkter! De får mig att må bra. De får mig att känna glädje när saker runt omkring kanske inte alltid känns så glada.

Ikväll ska jag försöka hinna packa lite! Åh vad härligt det ska bli att komma bort på lite minisemester! Bara vara och ta det lugnt. Me like! Frågan är bara... Vad ska jag packa? Ska jag packa i mellanstor väska eller liten väska? *hhhmmmmm* Tåls att klura på.

Nu... Beta av alla måsten.



Verkligen jättefin bild... Men bild är det i alla fall! Visst har jag fått till håret bra?! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0