Massage. Lovely.

Åh vad det var skönt med massage igår! En hel timmes massage. Fötter, vader, smalben, lår, mage (japp... Och jag kittlig), armar, händer, axlar, rygg, nacke. HELA kroppen fick sig en genomkörare och det var underbart! Jag kommer tillbaka... Var så säker!

Onsdag idag! Gillar onsdagar. Mitten av veckan, bra program på TV och den trevliga onsdagsfikan med härliga tjejer. Så jag ska njuta av dagen och ta ett steg närmre helgen.

Min kära syster påpekade igår att jag borde ha mer bilder här på bloggen. Ja, jag vet! Jag vill verkligen ha bilder till varje inlägg, men jag är så dålig på att ta med mig kameran. Borde ha den i väskan och fota när jag hittar något bra att fota.

Idag blir det ingen bild till inlägget utan en film. Jag läste en tidning igår på jobbet där det här youtube-klippet fanns med som tips på roliga klipp. Och ja... Det är faktiskt lite småroligt! Håll till godo och ha en underbart onsdag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0