Ok... Jag har ett beroende.

Det beroendet stavas OC. Inom loppet av fyra dagar har jag plöjt hela säsong ett på 27 avsnitt à 42 minuter. Nu är jag inne på säsong två och jag kan inte få nog! Jag vill veta vad som händer och ett avsnitt blir lätt två, tre eller fyra. Ska Ryan och Marissa hitta tillbaka till varandra? Hur ska det gå för Caleb? Åker Seth tillbaka till Newport beach? Ska Summer förlåta Seth så att de kan bli tillsammans igen? Och hur är det möjligt att Seth Cohen (eller ja... Adam Brody) kan vara så himla ursöt!?

Men... Vad gör jag när säsong två är slut? Jag har ju inte säsong tre och fyra. *hmmmm* Då kommer jag att lida av grov abstinens. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0