Ok... Snart är det bevisat att jag är knäpp.

Vad händer med mig? Jag tror minsann att jag är lite knäpp ändå. Eller i alla fall inte helt normal. Det började med att jag anmälde mig till diverse löplopp (Midnattsloppet och Göteborgsvarvet) och började löpträna trots att jag inte gillar att löpträna särskilt mycket. Eller rättare sagt... Jag har alltid mer eller mindre hatat att löpträna. Sen sätter jag klockan på 5.45 på morgonen vissa dagar för att bege mig till Friskis för att träna mig svettig och trött trots att jag kan sova till 08. Och ikväll blev jag sugen på grova tekakor... Jamen då bakar jag sådana (ja, jag vet att det är fredag kväll!). Är inte det normalt?

Men... Ikväll slår jag nog alla rekord... För nej... Jag stannade inte vid tekaksbaket ikväll. Det är nästan så att jag inte vill berätta vad jag gör just nu. På gränsen till galet är vad det är! Vad gör jag då denna fredagkväll? Jo, jag dricker glögg! Japp du läste rätt. Jag dricker glögg och till det äter jag... Håll i hatten! PEPPARKAKOR. Spärra för guds skull inte in mig. Jag har bara drabbats av temporär knäpphet. Imorgon kommer jag att vara mig själv igen (eller någon dag efter det i alla fall). Jag lovar!

Varför dricker jag då glögg? För att jag var sugen på det såklart och jag hade en miniflaska hemma (Blossa -05 med smak av hjortron och armagnac är supergod! Någon som har en helflaska gömd som jag kan få?). Pepparkakorna har jag dock ingen bra ursäkt till för de köpte jag idag... Men vad tusan! Det är ju bara lite drygt två månader (Läs: nästan tre, men jag vill ju inte verka alltför knäpp) kvar till jul! Då är det väl ändå läge att börja dricka glögg?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0