The energy is returning to me!

Tisdag. Solen skiner! Underbart!

Igår kände jag att min energinivå var låg, väldigt låg. Lite sömn i helgen, tidigt upp för att gå på morgonspinning, kyla, höstmörker... Låg energinivå helt enkelt. Sådana dagar är jobbiga för då har jag inte ork till något känns det som.

Så igår kväll blev det hämtmat - thai. Kyckling med röd curry. Min favorit. Till det drack jag säkert en halv 1,5 l flaska med Fanta citron. Jag köper ALDRIG läsk, men igår ville jag ha läsk. Sen åt jag chips (japp... Ingen nyttig gårdagkväll, men det skiter jag i!) och plöjde de sista avsnitten av OC på säsong två. Så nu är avsnitten slut! :(

Idag är energin på väg tillbaka. Jag sov ganska gott inatt och solen skiner. Som om inte det vore nog så har jag tid för massage ikväll. En hel timmes massage! UNDERBART är vad det är! Som jag har längtat! Bokade in tiden för säkert 1,5 månad sedan och har sen glömt bort det.

I helgen kommer nog mina underbara föräldrar på besök! Lite spontanbesök sådär, men det ska bli mycket trevligt! Jag ska bara komma på vad vi ska göra också.

Nu jobba lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0