Underbara helg!

Så var det bara några få timmars jobb kvar innan det är helg igen. Om jag då räknar bort lunchen också, som jag ju faktiskt inte har haft än, så är det ännu mindre tid kvar! *wiiiihoooo*

Helgen är den här veckan behövlig! Jag behöver ladda batterierna och bara ta hand om mig själv. Och det ska jag göra! Visst... Har en del inplanerat och några måsten, men så är det väl alltid? Tvätthögen måste fås bort, kroppen ska få lite träning och magen fyllas med mat. Kanske golven vill städas också...?

Men annars blir det saker som jag gillar att göra! Jag ska träffa fina vänner och framför allt! BAKA! Jag fullkomligt älskar att baka och det ska det bli massor av i helgen. Bröd, knäckebröd och bullar. Sen för att få plats med allt detta så blir det även till att koka saft. *mumma* Behöver jag säga vad jag ska fika på söndag kväll? Nej... :)

Så du får hålla utkik på Rebecca lagar mat för där kommer det att dyka upp recept!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0