Warning! No pictures.

Torsdag. Idag känner jag mig trött. Trött, men glad. Kroppen är trött. Hjärnan är trött. Men snart är det helg och det ska bli underbart! Mamma och pappa kommer på besök och det ska bli mysigt. Bara få lite kärlek och ta det lugnt! Det gillar jag. :) Ibland känner jag mig fortfarande som ett litet barn. Ett litet barn som gillar att få omtanke och ompyssling av sina föräldrar. Undrar om det alltid kommer att vara så?

Det är mycket på schemat ikväll! Handla middagsmat till imorgon och frukost till helgen, städa, fixa mat och sist men inte minst slappa lite i soffan! Allt inom loppet av några få timmar. Bävar för de första sakerna och längtar efter den sista. :)

Nej... Sista rycket nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0