Nämen hej där blivande lårmuskler!

Vad trevligt att ni kommer på lite besök! Jag misstänkte redan igår att ni skulle våldgästa mig, men idag har ni kommit med besked! Ni känns på framsida, baksida OCH insida. I varje steg jag tar, i varje liten rörelse. Det är nästan så att jag känner er närvaro även när jag står stilla. Det är trevligt att ni är på besök. Då vet jag att ni snart finns här för jämnan, men då behöver ni kanske inte göra ont? Utan bara finnas där och se snygga ut?

Kära blivande lårmuskler! Ni får gärna stanna kvar, men snälla försvinn tills på lördag. Då tänkte jag nämligen träna er lite igen. Pina er så att ni smärtar mig igen. Ja, jag gillar som sagt era besök.

Tack blivande lårmuskler för att ni hälsar på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0