Oj så skönt det var!

Försöker komma ner i varv lite. Min morgon var kanske inte den lugnaste jag har haft. :)

Först promenad ner till Friskis. Skönt med kall morgonluft! Sen 40 min tuff spinning där träningsvärken i rumpa och lår efter gårdagens skivspin kändes! Inte bara lite heller! Upptäckte också att mina triceps fick sig en rejäl omgång igår för de har jag ont i idag! Men så skönt det var att spinna på morgonen! Gav mig energi plus att jag faktiskt vinner tid ikväll. I stället för att komma hem vid 21 så är jag hemma vid 18.35. Lovely!

Efter spinningen tog jag bussen hem (nej, jag orkade inte gå...) för att göra mig i ordning för lite jobb. Var ute vid bussen i god tid! Men jag fick vänta, vänta, vänta... När bussen var över 20 minuter försenad kom den äntligen. Men... Den körde mig en hållplats sen bad busschauffören oss alla att stiga av och ta nästa buss som skulle komma 8 minuter senare. Bussen hade nämligen gått sönder. För mig innebär den senare bussen att jag anländer till Mölndal 9.55... Alltså precis, precis innan öppning. Bara att kliva av och vänta. Då blir även den bussen sen!! Så jag kom inrusande på jobbet 09.58. Stressad och med ett extremt behov av att gå på toa (mer än 2 flaskor vatten på 2 timmar resulterar i det!). Men jag hann. Nu börjar jag landa!

Och mamma... Jag är nog inte riktigt klok någonstans, men jag kan meddela dig att vi faktiskt var några stycken som spinnade på! :) Så det var fler än mig som inte var riktigt kloka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0