Sent i säng, tidigt uppe

Min hjärna är inte riktigt med just nu! Jag har haft en Halmstadtripp bestämd sen länge, men har inte masat mig till att boka biljetter. Jag har inte heller tänkt på att jag måste packa och fixa i ordning hemma. Så när jag kom hem från J, E och lilla S igår vid 23.45 så insåg jag hur mycket jag hade att göra!

Det blev till att hasta ner i källaren och hämta den lilla rosa. Sen försöka planera vad jag behöver packa, vilket inte är det lättaste när man är trött och stressad. In på Swebus hemsida för att boka biljetter. Insåg att biljetterna var ganska mycket dyrare än när jag kollade första gången. Menmen. Jag får skylla mig själv! Så 00.30 var biljetterna bokade. Sprang runt som en yr höna (eller en trött höna rättare sagt) för att få saker packade. In i duschen och marsch i säng. 01.30 kröp jag ner för att vakna av klockan strax innan 07.30. Upp och packa det sista, diska upp lite disk, fixa i ordning mig, rensa kylen på sånt som ska kastas, äta frukost (mjölken var typ slut så det blev vattenkokad grön [äckligt!] med lite, lite mjölk i), fixa och dona och sen hasta till bussen. Så nu är jag tröööött! Jag vet en som kommer att somna på bussen ikväll. :)

Det ska bli kul att komma till Halmstad! Hälsa på min älskade systeryster som jag önskar bodde lite närmre än hon gör. Sen ska jag försöka hälsa på lite vänner som jag saknar i Götet. OCH!!! Jag ska få min utväxt färgad och håret lite klippt. Behövligt!

Så... Om vi inte hörs under helgen så får du ha en underbar helg! Det ska jag ha. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0