Burt's bees. Hur var de?

För ett tag sen fick jag ett paket med lite produkter som jag skulle testa. Nu har det gått ett litet tag och produkterna är testade. Jag är övervägande nöjd...

Ansiktskrämen har varit super! Den funkar alldeles utmärkt trots min känsliga hud som lätt blir alldeles fnasig och torr. Krämen verkar dryg och huden känns mjuk efteråt.

Handkrämen har jag i ärlighetens namn knappt använt. Jag tycker inte om lukten och det är inte så smidigt när burken är så himla liten.

Nagelbandskrämen gillar jag! Fräscht med limedoft.

Läppbalsamet är också bra. Det är skönt på läpparna med pepparmintsoljan. Ja, nästan alltid i alla fall! För om jag är riktigt torr så svider det som bara den och gör nästan ont! Så den använder jag om jag inte är så narig. Men i övrigt bra!

Den produkt som jag definitivt skulle kunna tänka mig att använda igen är ansiktskrämen! Jag är väldigt kräsen vad det gäller ansiktskrämer, men den här är väldigt bra! Stort plus att det är naturliga produkter också!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0