En underbar gåva till fötterna.

Mina fötter är helt slut! Att stå och jobba i snitt 10 - 12 timmar om dagen i kängor med klack en hel vecka.... Ja, det är kanske inte optimalt. Så mina hälar värker och är såååå trötta! Idag fick det därför bli mina nyinköpta tygskor till jobbet för att avlasta fötterna lite.

Väl på jobbet testade jag en sula som är en underbar gåva till fötterna. Den heter Enjoy och är helt underbar! Den kostar en liten slant (139 riksdaler), men den är värd vartenda öre! Jisses! I ett par platta tygskor gör den underverk. Så om du använder mycket platta skor tycker jag definitivt att du ska investera i en sånhär. Finns såklart på Din sko. ;)

Passar också på att hälsa lilla L välkommen till världen! Du har underbara föräldrar och jag längtar efter att få träffa dig!



Kommentarer
Postat av: Maria

jag har också ett gäng (ja, jag bunkrade) sulor från scholl som jag älskar. så himla bra. jag hade för mig att jag skrivit om dem, och javisst här är inlägget: http://mariaimono.blogspot.com/2010/04/mina-halar-ar-kara.html

2011-04-06 @ 23:13:07
URL: http://mariaimono.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0