Fredag?

Sicken dag! Jag hade sett fram emot en relativt lugn dag på jobbet följt av en skön kväll hemma på soffan. Så blev det inte riktigt. Dagen började i kaosets tecken och jag kände att jag inte kunde göra annat än att skratta åt det hela. Det blev till att jobba mellan 08:45 och 21:15. Anställningsintervjun fick typ ställas in och tjejen fick i stället hoppa in och jobba i butiken. Hon fick alltså jobba några timmar och intervjun tar vi på måndag. Sen fick en av mina nya extratjejer komma in och jobba resten av dagen trots att hon inte har jobbat mer än några timmar igår.

Trots panikkänslan i morse så löste jag det! Jag rodde hem dagen och det på ett alldeles fenomenalt sätt. Jag kan inte annat än att vara stolt över mig själv. "Gryyyyyymt jobbat!" Ja, faktiskt.

Nu försöker jag så gott det går att slappna av och ladda om inför imorgon. Det ska bli såååå roligt för jag älskar mitt jobb! Punkt slut. :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du verkar verkligen trivas på jobbet, härligt. Å du gör ett grymt jobb också, du ska he dig många klappar på axeln : )

Ha en härlig dag.

Kram

2011-04-30 @ 09:04:39
URL: http://thepeachylifeofjo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0