Hej hopp sängen.

Kom hem från jobbet för sisådär 45 minuter sedan. 11,5 timme blev det idag. Ändå är jag inte i fas! *gaaahhhh* Menmen. Det reder ut sig i sista änden. Jag tänkte försöka smita lite tidigare imorgon. Ja, med betoning på försöka då. :) Det har inte gått så bra hittills kan jag väl ärligt säga...

Jag kan faktiskt inte med ord beskriva hur skönt det ska bli med tre dagars ledighet! Min förkylda kropp behöver vila och hjärnan lite avkoppling! Samtidigt är ju jobbet så rooooligt så jag vill vara där! Men kroppen måste få vila. Punkt slut! Det blir inte bra i längden annars.

Nej... Nu ska jag stupa i säng! Godnatt! (ja, jag vet... Skittråkiga uppdateringar just nu, men det kan inte hjälpas.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0