I'm on my feet again!

Åh vad skönt att vara hemma! Har inte varit hemma sen jag åkte till jobbet vid 08.30 i morse. Först jobb och sen middag med fina vänner. Jag fick äntligen träffa världens sötaste lilla Louva! Underbar lite tösabit. :)

I morse vaknade jag med ny energi! Gårdagens svacka var som bortblåst och jag kände att det här kommer att lösa sig och bli så himla bra! Liiiiiite fel tajming kanske, men men. Jag ska ro i land det och jag ska göra det bra. Så det så! Ja, med lite hjälp på vägen kanske, men så är det här i världen!

Nu ska jag i alla fall krypa till kojs och ladda batterierna. Imorgon är jag ledig och det ska bli underbart. Jag ska faktiskt bege mig ut på en försiktig löparrunda. Min förkylning är så gott som borta och Göteborgsvarvet är fem veckor bort så nu gäller det. Om jag överhuvudtaget ens ska ha minsta lilla chans att ta mig runt de 2,1 milen så måste det bli löpträning fullt ut! Inget annat än det! Yes! Bara att köra.

Så godnatt på dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0