Man skulle kunna kalla det löparflow.

Om Göteborgsvarvet hade varit idag så hade jag klarat det! Det vet jag. För idag kom jag in i vad man skulle kunna kalla löparflow! Jag ville inte sluta. Det blev en jätterunda. Nytt längdrekord för mig faktiskt. 14 kilometer. 1,4 mil. Om det inte hade varit för att jag blev så in i nordens trött i benen på slutet så hade jag nog klarat några kilometer till. Jag hittade liksom ett såntdär underbart tempo där det känns som att man kan springa hur långt som helst! Flåsmässigt var jag inte så trött, men benen. Jisses! Hur ska det då kännas när jag har sprungit 7 km till? Jag lär inte kunna gå!

Men... Det är några veckor bort och nu glädjs jag åt att jag har slagit mitt längrekord. FJORTON KILOMETER!! Det är ju jättelångt!! Tiden blev ok, men inte helt bra kanske. Runt 1 ½ timme. Men det var inte det som var målet - att springa snabbt. Målet var att springa långt. Det fixade jag och jag är så sjuuuuukt nöjd!

Nu ska jag ner och hänga upp min sista tvätt som ligger lite bortglömd i maskinen. Sen blir det till att duscha, äta och dricka vatten. Efter det ska jag möta upp Sofie och Louva på stan och då ska jag bannemej äta en stoooor glass! Det är jag värd idag! Återigen... FJORTON KILOMETER! För mig är det stort!

Kommentarer
Postat av: maria

Bra jobbat!

2011-04-26 @ 11:41:44
URL: http://mariaimono.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0