Pumpsen som ligger på jobbet...

...undanlagda för framtida köp skulle vara perfekta nu! De hade passat utomordentligt bra till kvällens kläder. Attans att jag inte slog till i fredags! Men jag tvekade lite på klacken. Varför? Fråga inte mig! Kanske för att den är 9 cm hög. Attans, attans, attans.

I stället får det bli pippi-kängorna. Får väl gå det också!

NU ska jag bege mig vagnen som tar mig och Therese till Maria för en tjejkväll! Vi ska laga kinesisk wok (japp från matlagningskursen jag gick), dricka vin, prata tjejsnack, göra drinkar, spela spel och jag är sjukt sugen på att dansa så jag hoppas på en tur in till stan. Åh vad roligt! Precis vad jag behöver känner jag! Synd på skorna bara!



Är så sjukt nöjd med den här blusen! Jag köpte den för ett par veckor sen på JC av alla
ställen! Jag har inte varit inne där på evigheter, men då gick jag av en slump in. Hittade
blusen och upptäckte till min stora glädje att det var 30% rabatt på den. Ibland är det
ment to be! Är också sjukt nöjd med håret idag! Älskar min frisyr!




Lite knallrosa läppar till det och nu beger jag mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0