Sådär ja Fru Sommar. Nu är du välkommen!

Jag knatar just nu runt i lägenheten i pyjamas och högklackade korksulssandaler. I handen håller jag massa näsdukar och var och varannan minut måste jag stanna för en nysattack. Glamouröst va?! :)

Skämt å sido. Jag köpte ett par nya sandaler (eller är det ett par sandaletter? Vad är egentligen skillanden?) i fredags som jag bara älskar! De är så underbart sköna och jag kommer nog att bo i dem i sommar. Trots att klacken är 8,5 cm hög (har aldrig ägt ett par skor med så hög klack!) så är det underbara att gå i. Jag tycker att de passar till allt - klänning, kjol, shorts, jeans, chinos... Name it! Det här är helt klart min favoritsko inför sommaren. Jag köpte den i svart, men jag är sjukt sugen på att köpa en likadan, men i ljus denimfärg. Jag menar... 249 kr för ett par sandaler/sandaletter är ju rena fyndet! Eller hur?

Sandalerna/sandaletterna kommer såklart från Din Sko så det är bara att komma och köpa. Allum it is! :)



Ni kan ju försöka bortse från de likbleka, nästan blålila, benen med svaga strumpmärken.
Se det från den ljusa sidan... Jag har ju i alla fall nymålade, somriga tånaglar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0