Sandalettebeslutsångest!

Det här med att vara butikschef i en skobutik har både sina fördelar och nackdelar. Just nu har jag lite beslutsångest gällande sandaletter. Stor nackdel! Jag har redan införskaffat två par och har två par till undanlagda på jobbet (tillsammans med tre par andra skor. Vart ska det här sluta?). Det är lite svårt att bestämma sig för vilket par jag ska köpa... Smakråd tack! Och kom nu inte och skriv: Köp båda vettja! för jag behöver inte under några omständigheter fyra par sandaler/sandaletter... För sen har jag ju två par redan i garderoben som jag älskar.

Så... Jag behöver ditt smakråd!

Dessa har jag köpt:




Skinnsandal med remmar och liten kilklack.




Tygsandalette med korkklack.


Och dessa väljer jag mellan:




Brun träskosandalette i skinn.






Vit tygespadrillosandalette.



Det finns också möjlighet för mig att byta skinnsandalerna mot träskosandaletterna eftersom jag fortfarande har öppet köp på dem. *gaaaaahhhhh* Beslutsångest! Give me some advise pleeease!

Kommentarer
Postat av: mamma

Träsandalen gillar jag !

2011-04-18 @ 09:10:27
Postat av: mamma

Skinnsandalen skall du behålla !! Snygg.

2011-04-18 @ 13:32:17
Postat av: Amanda

Nu antar jag att du redan har bestämt vilka du ska ha av dom två sista, men jag tycker i alla fall att dom vite i tyg var snyggast av dom! Kram

2011-04-26 @ 09:15:48
URL: http://amandalinne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0