Solgula tulpaner på kontoret.

Herregud sicket skitväder! Jag är alldeles dyngsur efter min lilla promenad från stan till Haga och sen hem. Nej... Nu ljög jag lite. Jag gick inte hela vägen hem utan till Vasaplatsen där jag tog bussen hem. Men det blev ändå en promenad i regnet.

Första reg-mötet avklarat och det var väldigt trevligt! Kul att träffa alla andra butikschefer i regionen. Det ska bli ännu roligare sen när jag är lite mer inarbetad och kan delta lite mer. Nu satt jag mest och undrade vad de pratade om. :) Ja, inte hela tiden för en stor del av sakerna fattade jag så nu ljög jag lite igen (var ska detta sluta?). Men sen kom lite småsaker som jag inte alls hängde med på!

Jag fick också min lilla present av Anna! Under min sista dag på Avenyn hade vi en säljtävling där bästa säljaren skulle få ett pris. Jag vann! Så idag fick jag min present. Det blev två solgula tulpaner i trä med små klämmor på för att kunna sätta lappar, foton eller sådär i. Perfekt på mitt kontor! Jag har ingenstans att sätta lapparna (jo, på väggen, men det blir så fula märken av häftstiften), men nu har jag två solgula tulpaner som kan sköta jobbet åt mig! Och... De kommer att piffa upp mitt i övrigt ganska så opersonliga kontor!

Nej... Nu ska jag göra lite småsaker härhemma eftersom det kommer avloppsspolare imorgon bitti. Alltid är det något!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0