Tiden bara springer!

Vart tar dagarna vägen? De liksom bara flyger iväg. Jag hinner knappt komma till jobbet innan jag ska gå hem igen! Och det spelar liksom ingen roll om jag är där i sju, åtta, tio eller tolv timmar (det där med sju och åtta har inte riktigt varit aktuellt än så länge, men snart kanske...?)... Tiden rusar ändå. Jag har så mycket jag vill få gjort, så mycket jag vill lära. När jag går hem känner jag mig inte klar! Jag vill så gärna vara kvar (mer eller mindre. Ibland är jag lite trött). Prestera mer. Göra mer. Avklara mer.

Det är en bra känsla. Jag älskar mitt jobb! Jag känner mig så sjukt inspirerad och sugen på att gå dit och jag riktigt längtar till morgondagen. Visst får en hel del annat sättas åt sidan just nu för jobbets skull, men det är det värt. Big time!

Imorgon väntar en lååååång dag på jobbet! Jag är egentligen schemalagd 12 - 20.10, men jag ska ha möte med min chef kl 10 och inför det måste jag kolla lite grejer så jag är väl på jobbet efter 09 någon gång. Jisses. Det blir några timmar det! Men sen är det bara fredag och sen väntar långhelg! Japp. Jag är ledig hela tre dagar på rad! Allt tack vare ett BC-möte på tisdag som landar på min lediga dag. Tackar för det.

Ja, för hur mycket jag än må älska mitt jobb så älskar jag nog min fritid allra mäst. Så enkelt är det!

Nu ska jag fixa disken efter onsdagsfikan och sen krypa till kojs! Godnatt och sov sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0