Underbara solen!

Sicket väder! Det är ju heeeelt sagolikt fantastiskt! Och... Jag är ledig! Sicken kombo. Eftersom jag har jobbat heeeela veckan i övrigt (och för övrigt nästan hela nästa vecka också) så har jag missat alla fina, soliga dagar nu i påsk. I stället har jag stått inne och längtat ut. Men idag är vädret minst lika underbart så jag njuuuuter!

Dagen inleddes med en välförtjänt sovmorgon. Sen promenerade jag ner på stan i solskenet och kollade lite i affärer. Jag köpte mig en yoghurtglass på 7eleven (OBS! Köp inte den stora om du vill kunna sätta i dig hela utan att må pyton! Det är monstermycket glass! Jag åt hälften.) och gick runt i solen. Helt sjukt att kunna ha sandaler i april! Jag fick också köpt lite födelsedagssaker till en fin vän som snart fyller år. :) Sen handlade jag sommarmat! Vad får du veta lite senare när jag har lagat till det.

Nu har jag mellanlandat lite hemma för att lägga maten i kylen, men jag ska ut igen! Jag tar mig en bok och ett par solglasögon och så sätter jag mig ute i solen i bersån och njuter! Lövely!

Ha en fin söndagseftermiddag (för visst är det söndag? Känner mig lite dagvill...) så uppdaterar jag med maten senare. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0