Ett litet paket.

I veckan hämtade jag ut ett paket på Posten som hade kommit till mig. I det låg lite hudvårdsprodukter som jag ska testa nu. Det är nämligen en hemmaspotting från Spot and tell som jag har blivit utvald till. Jag ska testa produkterna från Burt's bees som tillverkar produkter som innehåller så gott som bara naturliga ingredienser. Mitt lilla paket bestås av en ansiktskräm och tre små burkar med läppbalsam, nagelbandskräm och handsalva. Dessa ska jag nu alltså testa.

Just nu har jag läppbalsamet på läpparna. Det innehåller bland annat pepparmint och rosmarin. Just pepparminten känner jag tydligt eftersom det nästan sticker lite på läpparna Det gillar jag!

Nagelbandskrämen luktar lime, men den har jag inte hunnit testa än.

Handsalvan luktar lite lavendel och även om det kanske inte är så manligt så förknippar jag ändå doften med gubben på asken. Inte heller den här har jag hunnit testa, men det kommer. :)

Ansiktskrämen är ganska neutral i sin doft och känns lätt i konsistensen. Jag har testat den ett par gånger och än så länge känns den bra. Men jag ska vänta några dagar till innan jag ger ett slutgiltigt besked om hur den känns och är. Min hud är rätt känslig och blir lätt torr om jag inte använder bra och rätt produkter. Därför fortsätter jag testa den ett tag till. :)

Yes... Så är det!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0