Vad ska vi sälja nu då?

Herregud sicken dag det har varit på jobbet! Fullt att göra från öppning till hemgång. Jag vet inte hur många par barnsandaler jag har sålt idag... Det jag vet är att lagret numera är ganska tomt liksom hyllorna i butiken. Jag funderar lite på vad vi ska sälja resten av veckan? Jag funderar på hur det ska gå när vi får påfyllning? Hur tusan ska vi hinna med det? Jaja... Det får bli ett senare problem! Just nu är jag bara nöjd över hur jäkla bra vi sålde idag och så ska jag njuuuuta av att jag får vara ledig imorgon! Då ska jag hänga med Sofie och lilla Louva. Mys! Jag hoppas på sol!

Nu ska jag invänta Mamma Mia och när den är slut ska jag sova så jag orkar upp och tvätta och löpträna imorgon bitti. So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0