Julkänslan? Hallå?

21 december. Snart jul. Men var är julkänslan? Den existerar inte i år! Inte alls. Ändå har jag försökt. Pyntat hemmet med tomtar och röda julkulor, bakat sisådär 400 pepparkakor och 70 saffranskorpor, ätit sisådär 150 pepparkakor, kokat två sorters knäck, svängt ihop två sorters tryfflar, slitit ihop mintkyssar, druckit mer julmust än vanligt, ätit julbord två gånger, köpt julklappar, lyssnat på julmusik, druckit glögg... Ingenting hjälper!! Julkänslan var är du?

Förhoppningsvis kanske jag får liiite julkänsla på lördag när jag har slutat jobba. Jobba på julafton... Knasigt.

Kanske har du något tips på hur min julkänsla ska infinna sig? Ge mig gärna tipset snarast i så fall så jag kommer i stämning!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0