När det lider mot jul.

Ja då ösregnar det tydligen ute. Med två veckor kvar till jul har jag noll julkänsla. Kanske lika bra det eftersom julen ser annorlunda ut i år. Inget bingolotto kvällen innan julafton (ingen förlust i och för sig), inget pyjamaspaket dagen före dopparedan, ingen julsnaps, ingen skinkmacka och julmust på julaftonsmorgonen. Konstigt... Menmen. Snart är det jul i alla fall och då blir det ett par dagars ledighet. Härligt!!

Nej... Nu ska jag somna till regnsmattret på fönstret. Lovely!


Kommentarer
Postat av: mamma

Du behöver inte vara orolig vännen min. Vi ska se till så du får allt det där du brukar få. Sen att det blir lite annorlunda tider på det hela får vi ta med en klackspark i år. Men det fixar sej. Gör dej dock besviken med att vi ej kan spela bingolotto ihop. Jag vet att du älskar det ( ha ha)

2011-12-09 @ 10:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0