Men lilla magen... Vad är det du säger?

Solen skiner på en klarblå himmel och det är en såndär långpromenadsdag! Jag älskar sådana här dagar för de ger mig lite vårkänslor. Men... Det blir ingen långpromenad här inte. Nej för jag mår fortfarande dåligt.

Det känns som att min kropp liksom har bestämt sig för att inte vilja funka som jag vill. Jag vill vara frisk, pigg, kunna äta god mat, jobba, träna och göra andra roliga saker. Men kroppen vill inte. Den är trött och sliten. Magen gör ont och vill inte ha mat. Den plågar mig mest om natten och därför sover jag bara ett par timmar om natten. Jag försöker äta lite i taget, men inget smakar! Jo, kräm och mjölk men det kan jag ju inte leva på! Nej, jag måste ha i mig mat. Riktig mat! Men kroppen vill inte! Det går inte. 

Just nu försöker magen prata med mig. Den mullrar lite lätt och jag försöker förstå vad den vill ha! Jag försöker komma på vad den är sugen på så att jag kan ge den det. Just nu gör jag allt för att bli frisk och pigg igen! Men... Hur förstår jag magen? Hur ska jag förstå vad mullret innebär? Vad ska jag ge den? Hur ska jag bli frisk? Om du har något bra förslag så tar jag emot det tacksamt! 

Nej... Nu ska jag försöka vila lite och under tiden klura på vad magen vill ha av mig.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0