Välkommen till mina köksskåp.

Jag älskar köksprylar. Verkligen älskar köksprylar. Skålar, servetter, muffinsformar, muggar, fat, köksmaskiner, förkläden, tårtfat... You name it! Jag kan liksom inte gå in i en köksprylsbutik utan att köpsuget kommer. Ofta går jag ut därifrån med en påse i handen. Allt som oftast har jag ju köpt något som jag egentligen inte behöver, men som jag väldigt gärna vill ha.

I helgen var inget undantag. Jag och mamma var på underbara Hemma hos Haglund (som för övrigt öppnar webshop om några veckor) i Gällstad och kikade lite. Och vad hittar jag då på en hylla? Jo, alldeles underbara muggar med tillhörande assietter. Rosa, blommor, prickar... Ja, det stod Rebecca på dem. Men... Jag behöver verkligen inga muggar och än mindre assietter. Men... Jag ville ju verkligen ha dem! Så jag slog till på fyra av varje och var mycket nöjd med hur jag spenderade de 272 kronorna. Hon i butiken sa att hon själv har mottot: Jag har mycket muggar, men jag har inte just de här muggarna! Oj så sant. Så ska jag börja tänka. :)

Såhär ser mitt nya fina porslin ut. Perfekt för en trevlig helgfrukost!










Har du någon shoppingsvaghet? Något som du liksom inte kan undvika att köpa?

Kommentarer
Postat av: mamma

Så fint !!!

2011-02-09 @ 08:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0