Nej, det är ingen vanlig dag...

...för idag ska jag inte gå och jobba. Jag ska gå på kurs! Körkortstillståndsundersökningskurs. Så på fredag kommer jag förhoppningsvis få göra körkortstillståndsundersökningar. Kul!

Sen är det ju ingen vanlig dag för att det är min födelsedag! 19 januari. Min dag! Grattis till mig! :) Ikväll ska jag ha onsdagsfika med lite extra kalasig fika. :) Det blir hembakade rågsiktskakor med goda pålägg och så marängsviss med hembakade, rosa maränger, banan, grädde, vaniljglass och hemgjord kola- och chokladsås. Yummie! Min mage lär ju få en smärre chock! :)

Nej... Dags att ge sig ut i dimman!

Kommentarer
Postat av: mamma

Grattis på din egen dag ;) Kramar mamma och pappa.

2011-01-19 @ 18:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0