En klänningsfavorit.

Ledig tisdag! Ja, för jag jobbar ju på lördag. Om en liten stund har jag en dejt med Sofie och Louva. Sen är det städning och tvättning som står på schemat! Tråk, men ett måste.

Idag har en favoritklänning åkt på. Jag älskar klänningar! Speciellt sommarklänningar i blommigt tyg. Det är underbart! Dagens klänning köpte jag förra året på Gina Tricot. Egentligen kanske det är en tunika? Eller ett mellanting? En tunikaklänning? Blå och rosa blommor och volanger framtill. Jag älskar den! Den är lagom fin för att ha på fest, men samtidigt lagom enkel för att ha den till vardags. Perfekt!

På bilden ser du också nygjorda håret. Visst blev färgen otroligt bra?! Blont it is! Min älskade syster är bäst! Men tydligen väntar förändringar nästa gång... Annan färg och annan frisyr. Blandade känslor där för jag älskar det som det är nu! Menmen... Det är bara att nicka och se glad ut när kära syster har bestämt sig!



Klänning från Gina Tricot. Öronhängen VILA. Klocka Grandsand. Håret gjort på HårDesign.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0